ÁSZF

ÁLTALANOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK

Általános szerződési feltételek

Üdvözölünk a Bernáth Péter E.V. (a továbbiakban: Szolgáltató) által üzemeltetett weboldalon. Jelen Általános Szerződési Feltételeket (a továbbiakban: ÁSZF) tartalmazza a www.szamterv.hu weboldalon (a továbbiakban: Honlap) elérhető szolgáltatás igénybevételének igénybe vevő (a továbbiakban: Felhasználó) általi használatának feltételeit. Tájékoztatunk, hogy jelen ÁSZF a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személyre (a továbbiakban: Fogyasztó), mint Felhasználóra egyes pontokban eltérő feltételeket állapít meg a vállalkozásokra vonatkozókhoz képest. Ebben az esetben a Fogyasztóra az eltérő szabályok vonatkoznak.

A Honlap használatához szükséges azon technikai tájékoztatást, melyet ezen ÁSZF nem tartalmaz, a Honlapon elérhető tájékoztatások nyújtják.

Felhasználó a Honlap használatával tudomásul veszi és elfogadja az alábbiakat:

  1. A SZOLGÁLTATÓ

Cégnév: Bernáth Péter Egyéni vállalkozó
Székhely: Budapest 1149 Bíbor utca 14-16 fsz/25ajtó
Telephely: Budapest 1149 Egressy út 108.d
Telefon: +36 1 612 6262, +36 70 367 0685
E-mail: info@szamterv.hu
Adószám: 66157436-1-42
EU adószám: HU66157436
E.V.nyilvántartási szám: 32211105
Számlavezető pénzintézet: Takarékbank ZRT
Számlaszám: 18203930-01620504-10010011
Kapcsolattartó neve: Bernáth Péter
Kapcsolattartó telefonszáma:  +36 70 367 0685
E-mail cím: info@szamterv.hu
A vállalkozás tárhelyszolgáltatója https://www.szamterv.hu honlap esetében:
Cégnév: Mediacenter Hungary Kft
Székhely: 6000, Kecskemét, Sosztakovics u. 3. II/6
A vállalkozás honlapjának üzemeltetője:
Cégnév: Mediacenter Hungary Kft
Székhely: 6000, Kecskemét, Sosztakovics u. 3. II/6

  1. HONLAPON FOLYTATOTT TEVÉKENYSÉG

A Szolgáltató a honlapon folytatott üzleti tevékenysége körében elsősorban használt és  új hardverek forgalmazásával foglalkozik, illetve az alábbi szolgáltatásokat nyújtja:

  • számítógép javítása,
  • alkatrész tesztelés (bevizsgálás)
  • telepítés

A Szolgáltató az általa nyújtott szolgáltatások tekintetében magatartási kódexnek nem veti alá magát.

  1. FELHASZNÁLÁSI FELTÉTELEK
  2. Felelősség

Felhasználó a Honlapot kizárólag a saját kockázatára használhatja, és tisztában van az internet lehetőségeivel és korlátaival. A Felhasználó elfogadja, hogy a Szolgáltató nem vállal felelősséget a webshop használata, így különösen a küldött és fogadott adatok meg nem érkezése, programhiba, internetes hálózati hiba, a szoftver nem megfelelő működése során felmerülő károkért.

Szolgáltató – az esetlegesen általa igénybe vett közreműködőért való felelőssége kivételével – kizár minden felelősséget a Honlap használói által tanúsított magatartásért és a Felhasználó teljes mértékben és kizárólagosan felelős saját magatartásáért.

Felhasználó köteles gondoskodni arról, hogy a Honlap használata során harmadik személyek jogait vagy a jogszabályokat sem közvetlenül, sem közvetett módon ne sértse.

  1. A HONLAPON TÖRTÉNŐ VÁSÁRLÁS
  2. A vásárlás menetének bemutatása

A honlap termékbemutatási és online megrendelési lehetőséget biztosít a Felhasználók számára.

1. A kezdőlapon a szürke menüsávban található termék kategóriák segítségével böngészhetsz. A termékek kategóriarendszerbe sorolva találhatók meg. Ha az adott kategóriában lévő összes termék nem fér ki egy oldalra, akkor a termékek alatt lévő számok segítségével lapozhatsz. A kategória nevére kattintva a benne szereplő termékek listáját láthatod. A lista módban minden termékhez külön négyzetes mező tartozik, itt tájékozódhatsz a megrendelni kívánt termék márkájáról, cikkszámáról, a termék megnevezéséről, a jótállás időtartamáról, áráról, illetve az üzletben rendelkezésre álló darabszámról. A terméket már a lista módban kosárba teheted. A terméklistáról a részletes termék oldalt a termék képére, vagy a Részletek gombra klikkelve érheted el, és itt tájékozódhatsz a megrendelni kívánt termék részletes jellemzőiről, áráról.

2. A választott terméket a Kosárba gomb segítségével helyezheted a kosárba.
Ezt követően személyre szabhatod a választott terméket. Kérhetsz memória, illetve háttértár bővítést, választhatsz operációs rendszert, ill. egyéb szoftvereket. A kosár tartalmát a Kosár menüpont segítségével ellenőrizheted, majd a Tovább a kosárhoz gombra kattintva módosíthatod a rendelni kívánt mennyiséget, illetve a kuka ikonra kattintva törölheted az adott tételt/tételeket. A Kosár törlése gomb segítségével lehetőség van a kosár teljes kiürítésére is. A Rendelés leadása gombra klikkelve folytathatod a vásárlási folyamatot.

3. A rendelés következő lépéseként ki kell választanod a számodra megfelelő fizetési és szállítási módot. Amennyiben a számlázási és szállítási cím azonos, nem kell kétszer kitölteni a mezőket, elegendő az erre vonatkozó négyzetet bejelölni.  Az alábbi adatokat szükséges megadnod:
E-mail cím, a vásárló neve, lakhelye (alapesetben szállítási cím) telefonszáma, ill, ha nem lakcímet adtál meg, akkor célszerű a cég/munkahely nevét is beírni.
A beírt adatok elmenthetőek a Regisztrálni szeretnék bejelölésével. Az ÁSZF elfogadása kötelező, anélkül a vásárlás nem bonyolítható le online rendszerünkön keresztül. Ilyen esetben látogass el személyesen üzleteinkbe.

4. A Tovább az adatok ellenőrzéséhez gombra kattintva összefoglalót látsz rendelésedről, amelyet a Rendelés véglegesítése gombra kattintva zárhatsz le.

A szállítás menetéről szóló részletes tájékoztató a 6. pontban érhető el.

Egyéb funkciók:

Rendelési szándékodtól függetlenül, mint regisztrált Felhasználó, a belépést a honlapunk felső részén található Felhasználó ablakban található Belépés gomb segítségével végezheted el. A belépés után megjelenik egy Fiókom menüpont, ahol a regisztráció során megadott adataidat tudod módosítani (címek, e-mail cím, jelszó) és megtekintheted korábbi rendeléseidet is.

Kedvezményrendszer menüpont alatt tájékozódhatsz az igénybevétel feltételeiről, a kedvezményekről és a program működéséről. A Garancia menüpont alatt megismerheted a jótállással kapcsolatos tudnivalókat. A Kapcsolat menüpont alatt tájékozódhatsz a Szolgáltató elérhetőségeiről, és az üzlet e-mail címéról, telefonszámáról.

Honlapunk középső részén helyeztük el az Infocsíkot, ahol a Rendelés menetéről, a termékeink Szállításával kapcsolatos tudnivalókról, Fizetési módokról, és a Garanciafutár szolgáltatásunkról tájékozódhatsz

Tudástár menüpont alatt használt számítógépekkel kapcsolatban esetlegesen felmerülő kérdésekben próbálunk segítséget nyújtani.

Weblapunk alsó részén helyeztük el a Hírlevél ablakot, ezt használhatod, amennyiben nem regisztráltál nálunk, de értesülni szeretnél a legfrissebb akciókról, cégünket érintő fontos információkról.
Az ÁSZF menüpont alatt találhatók meg az általános szerződési feltételek rendelkezései. A GYIK menüpont alatt a rendeléseddel, a kiszállítás menetével, fizetési lehetőségekkel, garanciális ügyintézéssel kapcsolatos kérdésekben tájékozódhatsz. Az ODR linken az Európai Unió polgárai számára egységes Vitarendezési Platform elérhetősége található meg. A Letöltőközpont linkjére kattintva érhető el a termékeink megbízható működéséhez szükséges driverek gyűjteménye.

Keresés menüpontban lehetőség van kifejezés alapján terméket keresni. A keresési feltételeknek megfelelő termék találatok a lista módhoz hasonlóan listaszerűen jelennek meg.

A regisztrációhoz az alábbi adatok megadása szükséges:
1.) Vásárlói információk: e-mail cím, jelszó, jelszó megerősítése, teljes név, telefonszám.

2. )Számlázási információk: számlázási név, város, utca, házszám, irányítószám, esetlegesen adószám (céges  regisztráció)
A regisztrációhoz szükséges még az “ellenőrző kód” mező kitöltése és az adatkezelési hozzájárulás megadása is.
A sikeres regisztrációról e-mailben értesítünk. A regisztrációd törlését e-mailben kérheted a Szolgáltatótól. Elfelejtett jelszó esetén a honlapon új jelszót kérhetsz a regisztrált e-mail címedre. Amennyiben korábban regisztráltál a honlapunkon, a rendelési folyamat az e-mail címed és jelszavad megadásával folytatható.

  1. Adatbeviteli hibák javítása

Az adatbeviteli hibák javítására a megrendelés véglegesítése előtt van lehetőséged, vagy a böngésző „vissza” gombjának akár többszöri megnyomásával, vagy a kosár menüben a korábban már említett módon.

Hasonlóképpen az „adatok módosítása” ikon segítségével javíthatsz a már megadott adatokon. Ha mindent megfelelőnek találtál, akkor a „rendelés véglegesítése” gomb segítségével véglegesítheted rendelésed. Erről a honlapon, illetve e-mailben kapsz megerősítést. Amennyiben a megrendelés rögzítése után (pl.: a visszaigazoló e-mailben) észlelsz hibás adatot, azt haladéktalanul, de legfeljebb 24 órán belül köteles vagy jelezni azt a Szolgáltató felé.

Az “Adatmódosítás” menüpontban módosíthatod a regisztráció során megadott adataidat.

  1. Ajánlati kötöttség, visszaigazolás

Mint Szolgáltató, kötelesek vagyunk a megrendelésed beérkezését elektronikus úton haladéktalanul visszaigazolni. Amennyiben e visszaigazolás a rendelésed elküldésétől számított, a szolgáltatás jellegétől függő elvárható határidőn belül, de legkésőbb 48 órán belül nem érkezik meg, mentesülhetsz az ajánlati kötöttség vagy szerződéses kötelezettség alól, azaz nem vagy köteles átvenni, megvenni a terméket.

A Szolgáltató visszaigazoló e-mailje tartalmazza a megrendeléseddel kapcsolatos adatokat.

  1. A szerződés létrejötte

A szerződés megkötésére kizárólag magyar nyelven van lehetőség.

A megkötött szerződés

  1. elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, amelyre a polgári törvénykönyvben, illetve az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvényben foglaltak megfelelően irányadóak,
  2. a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014 (II.26.) Korm. rendelet hatálya alá tartozik.

Minden sikeres rendelés után a Felhasználó regisztrációban megadott e-mail címére a Szolgáltató a megrendelés megérkezéséről automatikus visszaigazoló elektronikus levelet küld. A megrendelés Szolgáltató megrendeléssel való egyetértést kifejező jognyilatkozata után tekinthető véglegesnek. A szerződés az ajánlat Szolgáltató általi elfogadásáról szóló külön e-mail megérkezésekor (vagy adott esetben telefonon történt visszaigazolása után) jön létre és nem a megrendelés megérkezéséről automatikus visszaigazolásként küldött e-mail megérkezésével.

A Fogyasztóval kötött szerződés megkötését követően – ésszerű időn belül, de a termék adásvételére irányuló szerződés esetén legkésőbb az átadáskor – a Szolgáltató tartós adathordozón visszaigazolást ad a fogyasztónak a megkötött szerződésről. A visszaigazolás tartalmazza a távollévők között kötött szerződésekre vonatkozó különös szabályokra tekintettel adott, szerződéskötést megelőző tájékoztatást, kivéve, ha azt a Szolgáltató már a szerződés megkötése előtt tartós adathordozón a Fogyasztónak megadta.

  1. A szerződés iktatása

A Honlapon keresztül megkötött elektronikus szerződés nem tekinthető írásba foglalt szerződésnek, az nem kerül iktatásra, és későbbiekben papír alapon nem férhető hozzá.

  1. SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK

Azon fizetési módok felsorolása és bemutatása, amelyeket a honlap biztosít vásárlói számára.

  1. Fizetés utánvéttel
    A csomag ellenértékét a futár részére kell kiegyenlíteni.
  2. Előreutalás díjbekérő számla ellenében
    Felhasználó átutalási fizetési móddal történő rendelése esetén Szolgáltató a megrendelést követően csak díjbekérőt küld Felhasználó részére. A megrendelés teljesítésére, illetve számla kiállítására a díjbekérő teljes összegének Felhasználó általi kifizetését követően kerül sor.
  3. Fizetés készpénzben személyes átvételkor,
    Készpénzes személyes átvételre a termék rendelkezésre állása esetén a Szolgáltatónál a 1149 Budapest Egressy út 108.d. szám alatt van lehetőség. A termék a „megrendelés átvehető” tartalmú e-mail kézbesítését követően átvehető.
  4. SZÁLLÍTÁSI MÓDOK BEMUTATÁSA

Azoknak a szállítási vagy átvételi módoknak a bemutatása, amelyet a Szolgáltató biztosít:

  • MPL Futárszolgálat segítségével történő házhoz szállítás

A futárszolgálat a hétköznapokon 10:00 óráig beérkező megrendeléseket a következő, de legfeljebb kettő munkanapon belül kiszállítja.

Ha a küldemény kézbesítése első alkalommal nem járt sikerrel, a futárszolgálat a sikertelen kézbesítést követő munkanapon ismét kiszállítja a csomagot. A második kézbesítési kísérlet sikertelensége esetén a futárszolgálat nem őrzi a csomagot, azt visszaküldi a feladónak.

A kézbesítés munkanapokon 8:00-18:00 óra között történik.

Amennyiben Felhasználó hétköznapokon 10:00 óráig beérkező megrendelések esetén alkalmazott 1-2 munkanapon belüli kiszállítással nem kíván élni, a megrendelés során a megjegyzés rovatban Felhasználónak lehetősége van megadni a számára megfelelő kiszállítási napot, azzal, hogy a kézbesítés ebben az esetben is munkanapokon 8:00-17:00 óra között történik.

  • Személyes átvétel Budapesten

Személyes átvételre a termék rendelkezésre állása esetén a Szolgáltatónál a Budapest 1149 Egressy út 108.d. szám alatt van lehetőség. A termék átvételére, a termék rendelkezésre állásáról szóló értesítés („megrendelés átvehető”) megérkezését követően van mód.

Nyitva tartás:
Hétfő:              10:00-18.00
Kedd:               10:00-18.00
Szerda:            10:00-18.00
Csütörtök:        10:00-18.00

Péntek:            10:00-18.00
Szombat:         Zárva
Vasárnap:        Zárva

    1. Számla

A Szolgáltató előre utalás esetén a megrendelésen szereplő végösszeg beérkezése után teljesítést nem igénylő átutalásos számlát állít ki, amelyet a csomag feladásával egyidejűleg küldi el a megrendelőnek. Utánvételes rendelés esetén az utánvétes számlát a csomag feladásával egyidejűleg küldi el a megrendelőnek. Ha a Felhasználó egyes tételekről külön számlát szeretne kérni, akkor a megjegyzés rovatba ezt jelezze a Szolgáltatónak.

  1. A JÓTÁLLÁS

Jótállás esetén annak időtartama alatt a Szolgáltató a jótállást keletkeztető jognyilatkozatban vagy jogszabályban foglalt feltételek szerint köteles helytállni a hibás teljesítésért. A jótállás a Felhasználónak jogszabályból eredő jogait nem érinti.

A jótállási igény érvényesítésére a kellékszavatossági jogok gyakorlására vonatkozó szabályokat kell megfelelően alkalmazni.

A Szolgáltató mentesül a jótállási kötelezettség alól, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett.

Fogyasztóval kötött szerződés keretében eladott, az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet 1. számú mellékletében felsorolt új tartós fogyasztási cikkekre jótállási kötelezettség terjed ki, amely jótállás időtartama egy év. A jótállási igény a jótállási határidőben érvényesíthető, a határidő elmulasztása jogvesztéssel jár. Ha a gyártó a fogyasztási cikkre e Korm. rendeletben foglaltaknál kedvezőbb jótállási feltételeket vállal, a jótállás alapján a Szolgáltatót megillető jogok a szerződés teljesítésének időpontjában

  1. AZ ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK EGYOLDALÚ MÓDOSÍTÁSA

Ha az ÁSZF a megrendelés és a termék Felhasználó általi átvétele között, vagy a szolgáltatás megrendelésétől a szolgáltatásnyújtás megkezdéséig, illetve annak időtartama alatt módosításra kerül, erről a Felhasználót a Szolgáltató a regisztráció során megadott elektronikus levelezési címén tájékoztatja. Fogyasztóval kötött szerződés hatálya alatt a Fogyasztó az ÁSZF módosítása esetében jogosult a szerződéstől elállni vagy azt felmondani.

Jelen Általános Szerződési Feltételek hatályba lépésének ideje: 2018 február 1

 

 

Verified by MonsterInsights