ÁLTALANOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK
Általános szerződési feltételek
Üdvözölünk a Bernáth Péter E.V. (a továbbiakban: Szolgáltató) által üzemeltetett weboldalon. Jelen Általános Szerződési Feltételeket (a továbbiakban: ÁSZF) tartalmazza a www.szamterv.hu weboldalon (a továbbiakban: Honlap) elérhető szolgáltatás igénybevételének igénybe vevő (a továbbiakban: Felhasználó) általi használatának feltételeit. Tájékoztatunk, hogy jelen ÁSZF a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személyre (a továbbiakban: Fogyasztó), mint Felhasználóra egyes pontokban eltérő feltételeket állapít meg a vállalkozásokra vonatkozókhoz képest. Ebben az esetben a Fogyasztóra az eltérő szabályok vonatkoznak.
A Honlap használatához szükséges azon technikai tájékoztatást, melyet ezen ÁSZF nem tartalmaz, a Honlapon elérhető tájékoztatások nyújtják.
Felhasználó a Honlap használatával tudomásul veszi és elfogadja az alábbiakat:
- A SZOLGÁLTATÓ
Cégnév: Bernáth Péter Egyéni vállalkozó
Székhely: Budapest 1149 Bíbor utca 14-16 fsz/25ajtó
Telephely: Budapest 1149 Egressy út 108.d
Telefon: +36 1 612 6262, +36 70 367 0685
E-mail: info@szamterv.hu
Adószám: 66157436-1-42
EU adószám: HU66157436
E.V.nyilvántartási szám: 32211105
Számlavezető pénzintézet: Takarékbank ZRT
Számlaszám: 18203930-01620504-10010011
Kapcsolattartó neve: Bernáth Péter
Kapcsolattartó telefonszáma: +36 70 367 0685
E-mail cím: info@szamterv.hu
A vállalkozás tárhelyszolgáltatója https://www.szamterv.hu honlap esetében:
Cégnév: Mediacenter Hungary Kft
Székhely: 6000, Kecskemét, Sosztakovics u. 3. II/6
A vállalkozás honlapjának üzemeltetője:
Cégnév: Mediacenter Hungary Kft
Székhely: 6000, Kecskemét, Sosztakovics u. 3. II/6
- HONLAPON FOLYTATOTT TEVÉKENYSÉG
A Szolgáltató a honlapon folytatott üzleti tevékenysége körében elsősorban használt és új hardverek forgalmazásával foglalkozik, illetve az alábbi szolgáltatásokat nyújtja:
- számítógép javítása,
- alkatrész tesztelés (bevizsgálás)
- telepítés
A Szolgáltató az általa nyújtott szolgáltatások tekintetében magatartási kódexnek nem veti alá magát.
- FELHASZNÁLÁSI FELTÉTELEK
- Felelősség
Felhasználó a Honlapot kizárólag a saját kockázatára használhatja, és tisztában van az internet lehetőségeivel és korlátaival. A Felhasználó elfogadja, hogy a Szolgáltató nem vállal felelősséget a webshop használata, így különösen a küldött és fogadott adatok meg nem érkezése, programhiba, internetes hálózati hiba, a szoftver nem megfelelő működése során felmerülő károkért.
Szolgáltató – az esetlegesen általa igénybe vett közreműködőért való felelőssége kivételével – kizár minden felelősséget a Honlap használói által tanúsított magatartásért és a Felhasználó teljes mértékben és kizárólagosan felelős saját magatartásáért.
Felhasználó köteles gondoskodni arról, hogy a Honlap használata során harmadik személyek jogait vagy a jogszabályokat sem közvetlenül, sem közvetett módon ne sértse.
- A HONLAPON TÖRTÉNŐ VÁSÁRLÁS
- A vásárlás menetének bemutatása
A honlap termékbemutatási és online megrendelési lehetőséget biztosít a Felhasználók számára.
1. A kezdőlapon a szürke menüsávban található termék kategóriák segítségével böngészhetsz. A termékek kategóriarendszerbe sorolva találhatók meg. Ha az adott kategóriában lévő összes termék nem fér ki egy oldalra, akkor a termékek alatt lévő számok segítségével lapozhatsz. A kategória nevére kattintva a benne szereplő termékek listáját láthatod. A lista módban minden termékhez külön négyzetes mező tartozik, itt tájékozódhatsz a megrendelni kívánt termék márkájáról, cikkszámáról, a termék megnevezéséről, a jótállás időtartamáról, áráról, illetve az üzletben rendelkezésre álló darabszámról. A terméket már a lista módban kosárba teheted. A terméklistáról a részletes termék oldalt a termék képére, vagy a Részletek gombra klikkelve érheted el, és itt tájékozódhatsz a megrendelni kívánt termék részletes jellemzőiről, áráról.
2. A választott terméket a Kosárba gomb segítségével helyezheted a kosárba.
Ezt követően személyre szabhatod a választott terméket. Kérhetsz memória, illetve háttértár bővítést, választhatsz operációs rendszert, ill. egyéb szoftvereket. A kosár tartalmát a Kosár menüpont segítségével ellenőrizheted, majd a Tovább a kosárhoz gombra kattintva módosíthatod a rendelni kívánt mennyiséget, illetve a kuka ikonra kattintva törölheted az adott tételt/tételeket. A Kosár törlése gomb segítségével lehetőség van a kosár teljes kiürítésére is. A Rendelés leadása gombra klikkelve folytathatod a vásárlási folyamatot.
3. A rendelés következő lépéseként ki kell választanod a számodra megfelelő fizetési és szállítási módot. Amennyiben a számlázási és szállítási cím azonos, nem kell kétszer kitölteni a mezőket, elegendő az erre vonatkozó négyzetet bejelölni. Az alábbi adatokat szükséges megadnod:
E-mail cím, a vásárló neve, lakhelye (alapesetben szállítási cím) telefonszáma, ill, ha nem lakcímet adtál meg, akkor célszerű a cég/munkahely nevét is beírni.
A beírt adatok elmenthetőek a Regisztrálni szeretnék bejelölésével. Az ÁSZF elfogadása kötelező, anélkül a vásárlás nem bonyolítható le online rendszerünkön keresztül. Ilyen esetben látogass el személyesen üzleteinkbe.
4. A Tovább az adatok ellenőrzéséhez gombra kattintva összefoglalót látsz rendelésedről, amelyet a Rendelés véglegesítése gombra kattintva zárhatsz le.
A szállítás menetéről szóló részletes tájékoztató a 6. pontban érhető el.
Egyéb funkciók:
Rendelési szándékodtól függetlenül, mint regisztrált Felhasználó, a belépést a honlapunk felső részén található Felhasználó ablakban található Belépés gomb segítségével végezheted el. A belépés után megjelenik egy Fiókom menüpont, ahol a regisztráció során megadott adataidat tudod módosítani (címek, e-mail cím, jelszó) és megtekintheted korábbi rendeléseidet is.
A Kedvezményrendszer menüpont alatt tájékozódhatsz az igénybevétel feltételeiről, a kedvezményekről és a program működéséről. A Garancia menüpont alatt megismerheted a jótállással kapcsolatos tudnivalókat. A Kapcsolat menüpont alatt tájékozódhatsz a Szolgáltató elérhetőségeiről, és az üzlet e-mail címéról, telefonszámáról.
Honlapunk középső részén helyeztük el az Infocsíkot, ahol a Rendelés menetéről, a termékeink Szállításával kapcsolatos tudnivalókról, Fizetési módokról, és a Garanciafutár szolgáltatásunkról tájékozódhatsz
A Tudástár menüpont alatt használt számítógépekkel kapcsolatban esetlegesen felmerülő kérdésekben próbálunk segítséget nyújtani.
Weblapunk alsó részén helyeztük el a Hírlevél ablakot, ezt használhatod, amennyiben nem regisztráltál nálunk, de értesülni szeretnél a legfrissebb akciókról, cégünket érintő fontos információkról.
Az ÁSZF menüpont alatt találhatók meg az általános szerződési feltételek rendelkezései. A GYIK menüpont alatt a rendeléseddel, a kiszállítás menetével, fizetési lehetőségekkel, garanciális ügyintézéssel kapcsolatos kérdésekben tájékozódhatsz. Az ODR linken az Európai Unió polgárai számára egységes Vitarendezési Platform elérhetősége található meg. A Letöltőközpont linkjére kattintva érhető el a termékeink megbízható működéséhez szükséges driverek gyűjteménye.
Keresés menüpontban lehetőség van kifejezés alapján terméket keresni. A keresési feltételeknek megfelelő termék találatok a lista módhoz hasonlóan listaszerűen jelennek meg.
A regisztrációhoz az alábbi adatok megadása szükséges:
1.) Vásárlói információk: e-mail cím, jelszó, jelszó megerősítése, teljes név, telefonszám.
2. )Számlázási információk: számlázási név, város, utca, házszám, irányítószám, esetlegesen adószám (céges regisztráció)
A regisztrációhoz szükséges még az “ellenőrző kód” mező kitöltése és az adatkezelési hozzájárulás megadása is.
A sikeres regisztrációról e-mailben értesítünk. A regisztrációd törlését e-mailben kérheted a Szolgáltatótól. Elfelejtett jelszó esetén a honlapon új jelszót kérhetsz a regisztrált e-mail címedre. Amennyiben korábban regisztráltál a honlapunkon, a rendelési folyamat az e-mail címed és jelszavad megadásával folytatható.
- Adatbeviteli hibák javítása
Az adatbeviteli hibák javítására a megrendelés véglegesítése előtt van lehetőséged, vagy a böngésző „vissza” gombjának akár többszöri megnyomásával, vagy a kosár menüben a korábban már említett módon.
Hasonlóképpen az „adatok módosítása” ikon segítségével javíthatsz a már megadott adatokon. Ha mindent megfelelőnek találtál, akkor a „rendelés véglegesítése” gomb segítségével véglegesítheted rendelésed. Erről a honlapon, illetve e-mailben kapsz megerősítést. Amennyiben a megrendelés rögzítése után (pl.: a visszaigazoló e-mailben) észlelsz hibás adatot, azt haladéktalanul, de legfeljebb 24 órán belül köteles vagy jelezni azt a Szolgáltató felé.
Az “Adatmódosítás” menüpontban módosíthatod a regisztráció során megadott adataidat.
- Ajánlati kötöttség, visszaigazolás
Mint Szolgáltató, kötelesek vagyunk a megrendelésed beérkezését elektronikus úton haladéktalanul visszaigazolni. Amennyiben e visszaigazolás a rendelésed elküldésétől számított, a szolgáltatás jellegétől függő elvárható határidőn belül, de legkésőbb 48 órán belül nem érkezik meg, mentesülhetsz az ajánlati kötöttség vagy szerződéses kötelezettség alól, azaz nem vagy köteles átvenni, megvenni a terméket.
A Szolgáltató visszaigazoló e-mailje tartalmazza a megrendeléseddel kapcsolatos adatokat.
- A szerződés létrejötte
A szerződés megkötésére kizárólag magyar nyelven van lehetőség.
A megkötött szerződés
- elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, amelyre a polgári törvénykönyvben, illetve az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvényben foglaltak megfelelően irányadóak,
- a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014 (II.26.) Korm. rendelet hatálya alá tartozik.
Minden sikeres rendelés után a Felhasználó regisztrációban megadott e-mail címére a Szolgáltató a megrendelés megérkezéséről automatikus visszaigazoló elektronikus levelet küld. A megrendelés Szolgáltató megrendeléssel való egyetértést kifejező jognyilatkozata után tekinthető véglegesnek. A szerződés az ajánlat Szolgáltató általi elfogadásáról szóló külön e-mail megérkezésekor (vagy adott esetben telefonon történt visszaigazolása után) jön létre és nem a megrendelés megérkezéséről automatikus visszaigazolásként küldött e-mail megérkezésével.
A Fogyasztóval kötött szerződés megkötését követően – ésszerű időn belül, de a termék adásvételére irányuló szerződés esetén legkésőbb az átadáskor – a Szolgáltató tartós adathordozón visszaigazolást ad a fogyasztónak a megkötött szerződésről. A visszaigazolás tartalmazza a távollévők között kötött szerződésekre vonatkozó különös szabályokra tekintettel adott, szerződéskötést megelőző tájékoztatást, kivéve, ha azt a Szolgáltató már a szerződés megkötése előtt tartós adathordozón a Fogyasztónak megadta.
- A szerződés iktatása
A Honlapon keresztül megkötött elektronikus szerződés nem tekinthető írásba foglalt szerződésnek, az nem kerül iktatásra, és későbbiekben papír alapon nem férhető hozzá.
- SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK
Azon fizetési módok felsorolása és bemutatása, amelyeket a honlap biztosít vásárlói számára.
- Fizetés utánvéttel
A csomag ellenértékét a futár részére kell kiegyenlíteni. - Előreutalás díjbekérő számla ellenében
Felhasználó átutalási fizetési móddal történő rendelése esetén Szolgáltató a megrendelést követően csak díjbekérőt küld Felhasználó részére. A megrendelés teljesítésére, illetve számla kiállítására a díjbekérő teljes összegének Felhasználó általi kifizetését követően kerül sor. - Fizetés készpénzben személyes átvételkor,
Készpénzes személyes átvételre a termék rendelkezésre állása esetén a Szolgáltatónál a 1149 Budapest Egressy út 108.d. szám alatt van lehetőség. A termék a „megrendelés átvehető” tartalmú e-mail kézbesítését követően átvehető. - SZÁLLÍTÁSI MÓDOK BEMUTATÁSA
Azoknak a szállítási vagy átvételi módoknak a bemutatása, amelyet a Szolgáltató biztosít:
- MPL Futárszolgálat segítségével történő házhoz szállítás
A futárszolgálat a hétköznapokon 10:00 óráig beérkező megrendeléseket a következő, de legfeljebb kettő munkanapon belül kiszállítja.
Ha a küldemény kézbesítése első alkalommal nem járt sikerrel, a futárszolgálat a sikertelen kézbesítést követő munkanapon ismét kiszállítja a csomagot. A második kézbesítési kísérlet sikertelensége esetén a futárszolgálat nem őrzi a csomagot, azt visszaküldi a feladónak.
A kézbesítés munkanapokon 8:00-18:00 óra között történik.
Amennyiben Felhasználó hétköznapokon 10:00 óráig beérkező megrendelések esetén alkalmazott 1-2 munkanapon belüli kiszállítással nem kíván élni, a megrendelés során a megjegyzés rovatban Felhasználónak lehetősége van megadni a számára megfelelő kiszállítási napot, azzal, hogy a kézbesítés ebben az esetben is munkanapokon 8:00-17:00 óra között történik.
- Személyes átvétel Budapesten
Személyes átvételre a termék rendelkezésre állása esetén a Szolgáltatónál a Budapest 1149 Egressy út 108.d. szám alatt van lehetőség. A termék átvételére, a termék rendelkezésre állásáról szóló értesítés („megrendelés átvehető”) megérkezését követően van mód.
Nyitva tartás:
Hétfő: 10:00-18.00
Kedd: 10:00-18.00
Szerda: 10:00-18.00
Csütörtök: 10:00-18.00
Péntek: 10:00-18.00
Szombat: Zárva
Vasárnap: Zárva
-
- Számla
A Szolgáltató előre utalás esetén a megrendelésen szereplő végösszeg beérkezése után teljesítést nem igénylő átutalásos számlát állít ki, amelyet a csomag feladásával egyidejűleg küldi el a megrendelőnek. Utánvételes rendelés esetén az utánvétes számlát a csomag feladásával egyidejűleg küldi el a megrendelőnek. Ha a Felhasználó egyes tételekről külön számlát szeretne kérni, akkor a megjegyzés rovatba ezt jelezze a Szolgáltatónak.
- A JÓTÁLLÁS
Jótállás esetén annak időtartama alatt a Szolgáltató a jótállást keletkeztető jognyilatkozatban vagy jogszabályban foglalt feltételek szerint köteles helytállni a hibás teljesítésért. A jótállás a Felhasználónak jogszabályból eredő jogait nem érinti.
A jótállási igény érvényesítésére a kellékszavatossági jogok gyakorlására vonatkozó szabályokat kell megfelelően alkalmazni.
A Szolgáltató mentesül a jótállási kötelezettség alól, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett.
Fogyasztóval kötött szerződés keretében eladott, az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet 1. számú mellékletében felsorolt új tartós fogyasztási cikkekre jótállási kötelezettség terjed ki, amely jótállás időtartama egy év. A jótállási igény a jótállási határidőben érvényesíthető, a határidő elmulasztása jogvesztéssel jár. Ha a gyártó a fogyasztási cikkre e Korm. rendeletben foglaltaknál kedvezőbb jótállási feltételeket vállal, a jótállás alapján a Szolgáltatót megillető jogok a szerződés teljesítésének időpontjában
- AZ ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK EGYOLDALÚ MÓDOSÍTÁSA
Ha az ÁSZF a megrendelés és a termék Felhasználó általi átvétele között, vagy a szolgáltatás megrendelésétől a szolgáltatásnyújtás megkezdéséig, illetve annak időtartama alatt módosításra kerül, erről a Felhasználót a Szolgáltató a regisztráció során megadott elektronikus levelezési címén tájékoztatja. Fogyasztóval kötött szerződés hatálya alatt a Fogyasztó az ÁSZF módosítása esetében jogosult a szerződéstől elállni vagy azt felmondani.
Jelen Általános Szerződési Feltételek hatályba lépésének ideje: 2018 február 1